Monday 26 November 2012

i.m.i.s.s.u.........

saat ini saya rindukan kamO sesgt..................................rindu serindu rindunya...............rindukan pujuk rayu kamo*saat saye bengang tahap cipan*..rindukan masakan kamO*burger dOuble cheese*...rindukan belaian kamO*kamOkan bantal peluk saye..ngeh..ngeh..ngeh.*.....rindukan keprihatinan kamO dan rindukan gelak ketawa bersama kamO.......saya rindukan jugak aksi OtrOmen saat saya naik hantu*lau bab2 gaduh saye nOmbOr satu..hihihihi*...saya rindukan semua2 lah senang citeeeeeeeeeeeeeee...........


setiap saat..setiap masa...saya ingatkan kamO...saya sayangkan kamO sesgt....semOga ikatan ini berkekalan hingga hujung nyawa.........



pssssstttt...ader pesanan!!!bang nanti bOnus bg saye semua yerkk..beli emas..kahkahkahkahkahkahkahkah...*entri bOdek..kihkihkih*





ader lagi..---------------------->sye bebetOl rindu dan ingatkan kamO!!!betOl!!tak tipu!!!seyessssssssssssssssssssss!!!......

No comments:

Post a Comment