Friday 22 July 2011

akhirnya.....

satu perkabaran yg baik...yg mmbuatkan satu bebanan dlm diriku terlerai juaaa...ibarat ku tahan2 bahan kotoran yg telah berbulan2 tidak dapat ku keluarkan....tapi tidak kuusahakn untuk keluarkan bahan kotoran itu..kubiakan ia berlarutan lantas hanye menunggu masa....tp akhirnyer aku temui ubatnyer...begitulah ekstremnya aku ibaratkan antara kita...ahhaksss!!!!.....antara kau dan aku....akhirnyer terlerai sebuah kemaafan...hening pagi yg aku rase sejuk sgt2 dek kerana hujan.....hatiku jugak terasa sejuk kerna ucapan salam darimu seperti kebiasaan....mmbuatkan aku terasa senang.....akhirnyer kesudahan kite menggembirakan....kau huluran salam kemaafaan n aku sambut dgn hati terbuka....ungkapan maaf yg kutunggu2 darimu secara luaran...menepis segala keegoaan dalam diri kita....aku juga harapkan kite dapat bina semula ikatan yg tercalar ini demi sebuah kegembiraan...semoga ianyer menjadi pengajaran n satu pengalaman bt aku dan kau sepanjang perkenanlan ini....terima kasih kuucapkan dan salam kemaafan jua bagimu....


ku sambut dgn hati yg tenang




2 comments:

  1. aik dah bebaik.........tak tahu pown..bagus la..buang yg keruh ambik yg jernih...

    ReplyDelete
  2. cm lagu p.ramlee plak..huhuhu

    ReplyDelete