Tuesday 17 January 2012

alkisahnyer......

salam.....dah lame tak mengupdate blOg aku nih...almaklOmlah nek jah...banyak keje...cibOk ngalahkan pm kite...huhuhuhuhu...alkisahnyer aku nak citer sal semalam...ce citer...ce kabO..ce Oyak...huhuhu...ginila ghupernyer.......semalam balik keje cadangnye nak masak untOk berbuke pOse....tapi dalam bas aku duk sbelah pOmpuan maner ntah..pUnyer la berlagak gegiler......bus kan ader 2 seat sO sepatutnye muatla untOk Orng yg seselim aku nih..wakakaka.......pOmpuan tuh plak cam2 aku jugak la.....ibarat kate budak kecik..kaki gajah..tapi tak kisah...kO hadOOOO???kuikuikuikuikui......aku pOn duk la sebelah pOmpuan tuh...punyer la berlagak dia pelOk tubuh..pastu badan dia senget ke tepi...sO aku tak brape selesa la nak duduk..aku geram sesgt aku pOn peluk tubuh jugak..lantak ahh bile bus lalu kat selekOh..same2 berlaga siku..padan muke..dia ingat dia sOrang jer bOle buat sOmbOng...mentang2 la pakai unifOrm..huhuhu..nyampah aku...alih2 sampai aku tak jadik nak masak..terOs beli nasik lemak sambal kerang...3 hengget....pastu karipap 2 bijik seringgit....cukOp la tuh.....pastu g kedai tafaz beli susu..untOk kuatkan tulang temulang nih....baru kuat ckit nak angkat mengangkat nih...hahahhahahahaha.......kepale dh pusing2....pastu plak rase tak selesa dah...cam nak sempOt jer......ubat???malas makan....sekarang nak cube elakkan terlalu bergantung pada ubat.......sO tidO awal semalam...dalam kOl sepulOh dah tidO...sedang enak dibuai mimpi2 indah ngn en Qaseh....teibe..aku dengar Org cakap...."bukak lampu jap eh..".....sepantas kilat aku bukak mate...eceh..eceh...tengOk jam..baru kOl 12.58am........eh..eh..nape ngn yan ni...dah kemas2 tempat tidO dia..nak g keje dah ker...sengal plak aku nih..hahahah..aku pOn tnyer la yan.. "nape yan???"..........yan cakap keluar air ngn darah....gluppppp..nak bersalin dah ker..kan due bulan dua........aku pOn andaikan air ketuban pecah.....bOle aku tnyer sakit tak..hahahah..yan cakap tak sakit pOn.....cume kuar tak tetahan2....heheheheh........dia tunggu suami ngn mak dia datang....aku pOn bimbang jugak.......nnti tak pasal2 aku jadik bidan terjun plak......BIDAN ACHICK....kelasss kO jah...yan plak duk bisik2 kat anak dia suh sabar nak kuar..tunggu papa dia datang dulu........aku tengOk yan sihat jer...cam tak sakit pOn..mungkin tak sampai mase lagi kOt...bukaan belOm besar lagi kOt..eceh..eceh..cam dOkter plak.......pastu yan tnyer aku nak pakai ape..aku bantai gelak...cakap la kat kampOng diaOrg pakai kain batik jer...alih2 yan pakai unifOrm dia la...hehehehe.....bOle plak dia melawak cam ner la nak beranak nih...hahahha...tnye plak aku..yg kureng pengalaman nih..adOishh......dalam kOl 1.30 kOt yan g hOspital.....aku pOn ape lagik sambOng tidO balik la......sO pagi ni lOm dapat berita dari yan lagik..dah bersalin lOm?????.........ngeee................

2 comments: