Thursday 27 September 2012

padaMU ku bermohon...



Ya ALLAH Ya TUHANKU....
Aku bermohon padaMU Ya ALLAH...
Aku hambaMU yg lemah
HambaMu yg hina
HambaMu yg tak lepas dari melakukan kekhilafan.......
Namun aku bermohon padaMu Ya ALLAH.....
Ringankanlah bebanan hambaMu ini...
Kuatkanlah hati hambaMU ini dalam menghadapi setiap dugaan...

Ya ALLAH Ya TUHANKU....
Jika takdirku begini aku berserah
aku redha
namun berikan aku sedikit kekuatan dalam menghadapi situasi itu
dalam mengharungi cabaran ini....

Ya ALLAH Ya TUHANKU
aku tidak mahu menjadi bebanan kepada sesiapa
kepada keluarga mahupun kepada suami
kepada rakan2 ataupun saudara mara
tidak bisa aku diratapi.....

Ya ALLAH Ya TUHANKU
padaMu aku bermohon
padaMu aku meminta
padaMu aku bersujud
padaMu jua aku serahkan  segalanya

amin......................


2 comments: