Friday 14 September 2012

insyaallah.....

salam....

burpppp...burpppp...alhamdulillah...kenyang sesgt.....syukur rezki hari nih...hari ni ader jamuan raya kat Opis..selain tuh bacaan yassin dan sambutan hari lahir...masak reramai....grOup aku kene potOng2,masak nasik ngn buat air dan hidang2...ala bOle la keje ringan2 jerk...nasik pOn cik fiza yg masakkan..aku tOlOng gak..tOlOng nengOk..hahahahahahh...menu hari nih nasik putih,sup daging n tulang,ulam2,rOti jala,pegedil dan bihun serta kue teOw untuk yg tak mau makan nasik cam aku nih...huhuhuhuhu....air plak teh susu panas ngn kOrdial manggO campur sunquick...*last minit tak der bahan..hhuhuhuh...*

tengah2 sibOk buat keje tetiber ader kOl dari sOmeOne..hikhikhik..ghupe2nyer pn aisyah dari AG...dia nak tnyer maklumat en Qaseh...aiseh..pelik!!!siap tnyer aku mintak tukar kat mane2 area kuantan ker??kawin biler??bile aku cakap baru jerk bln 5 hari tuh pn aisyah cakap baru lagik kawin...aku pOn sibuk2 tnyer sal tukar...ble dia jawb lau name aku naik dalam meeting bOle la..lau tak..mknernyer tak ader la..huhuhuhuhu....

ape la..dah jadik cam bg harapan kat aku...kan dalam bOrang sesiap ader maklumat..penuh lagi tau...ni biler tetiber telefOn cenggitu buat aku berharap jerk....aku rase ape yg umi niza rasa hari tuh......dah lau tak cOmfirm lagik tak payah la telefOn..nnti buat kite berharap plak.....ape2 pOn mintak2 dapat la tukar cepat....

YA ALLAH...permudahkan segala urusanku.....insyaallah klau ader rezki....amin......

2 comments:

  1. semoga kita dua cepat dapt tukar..dapat dok dekat ngan suami msg2....ku bermohon padamnu YA ALLAh

    ReplyDelete