Friday 14 September 2012

sakit hati & menyampah

aku teramat amat amat amat amat*menunjukkan bebetOl sampai tak dpat nak gambarkan* sakit hati & menyampah tOl bilermaner....

####  tetiber dipagi yg penuh kemuliaan ni *jumaat*  dapt fail segera..2 plak tuh..semalam dh dpat 2 tak sempat2 buat lagik...ambOi bnyk tOl fail..Orang lain dapt ke tak??ke perasaan aku jerk..*sabar dan buat jela..dah keje aku..hukhukhuk..*

#### bilermaner semua dah besauuuu panjang tapi buat jugak perangai cam bebudak..sepahkan2 kertas...dah tau salah @ tak mau gune letak la elOk2..ni tidakk...dah jadi cam tempat kucing beranak kat ruang belakang aku nih...*aku kmas ckit jerk* 

#### biler time aku makan ader jerk yg nak buat pemprOsesan cendOl dalam idOng..lau slOw tak pe..ni cam nak gitau semua kat Opis nih.*seyes mati selera*

#### nak tunjuk pandai....depan bOs cakap lain padahal blakang bOs dia pOn same buat benda tuh..*kOnOn pekerja cemerlanglah di mata bOs..nyampah aku!!!*

#### en Qaseh tak telfOn sebab sibOk...geram aku!!!!!*dOse kat suami..hukhukhuk.mi..ntak ampun bang!!!*

#### bile kene tahan rasa dan pendam dalam dalam dalam dalam dalllllllllllammmmm.........supaya tak sakitkan hati Orang..biarkan diri terseksa...*adusssssssss*




aku manusia biase...cube sekadar termampu untOk puaskan hati semua namun terkadang aku tak mampu....perasaan ini kadang kala tak dapat ditahan...maafkan atas segala khilaf.......*sabar..sabar..sabar....*

6 comments:

  1. sabar... huhuhu.... yeay arini nak balik kg...

    selamat hari malaysia

    ReplyDelete
  2. Aduh.....tempat proses cen***??? OMG OMG OMG........hihihi

    ReplyDelete
  3. kat opis mcm tempat pembuangan sisa hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. cam tempat kucing beranak pOn ade..huhuhuhu

      Delete