Wednesday 14 September 2011

hadiah untOk encek Qaseh

tk lama lagik besday encek Qaseh......hurm....sibOk duk pk2 nk bagi ape yerkkk??????besday yg ke..tutttt.....hihihihi...dah tua ghupenyer encek Qaseh...hhahhhahah......tua2 pOn tetap mantain awet muda...tu ayat encek Qaseh..huuhuhu.......tk tau nk bagi aper..lau dulu cOuple2 senang jerk pk nk bagi aper...tp mayb encek Qaseh ni yg paling special sO nk bagi ape2 tu cm nk carik yg elOk2..special2 ckit...hihiihihi.....tapi encek Qaseh selalu cakap...tk kisah ape2 pun...yg penting saya disisi...eceh..eceh..terharu saya dibuat kamO!!!ngeeee~~~~~~lau cam tu aku bagi cOkelat je la sebijik..kuikuikuikui.......



nak beli kek la untOk encek Qaseh...tapi encek Qaseh tk makan kek.....


beli bunge ros la..wangi ckit...tapi cam aku plak terlebih rOmantika de amour....ngeh..ngeh....


cOklat???nnti makin munnnciiittt lagi ader la....hahhaha...tk pOn kOmpem aku yg tOlOng habeskan...hhiihiiihih....

ape la aku nk bagi yerkkk...tapi encek Qaseh kate asalkan aku disisi tk per.....lautan api sanggup ku renangi..eceh2...eceh...cube try test berani ke tk..dah kene mancis cikit pun dah mengaduh....hahahahahahahaha.......bulan dan bintang sanggup ku petik...gile aper... kau ingat nk petik bulan bintang tu cm nk petik buah mempelam kat belakang umah ke???hahhahaha..tu ayat2 manis orang tngh angau la tuh....huhuhuhu.....tetiba!!!


haaa....dapat idea dahhh........bagi mentol sebijik..kukuikuikui......tk de lah.......aku tau nk bagi aper....yes!!!!!!!!!

1 comment: