Tuesday 13 September 2011

kesakitan

alahai...ciannya encek Qaseh...sakit gigi.......aku tau sakit gigi adalah sakit yg teramat..amat..amat sakit.......aku selalu cam tu dulu2..pernah mase gigi bOngsu nk tumbuh..kene Operate...sbbnyer???...gigi tumbuh tk elOk...tertikam dekat gusi...melayang RM350 wOooo....nasib la aku gune panel ayah...hahhahahhah........sakit wOooo..nak mkan susah...nk cakap susah....lau ader jer yang carik pasal rase nk lempang jer....ye la..hanya ALLAH  yg tau betapa sakitnyer......lagi2 la time lapar tapi  hanya bOle tenung jer makanan tu...adOiiii.......hurmmm.....dari semalam lagi encek Qaseh cakap kat aku sakit gigi..sO hari ni aku dah suh encek Qaseh pergi klinik......dOc bagi ubat dulu untOk kurangkan sakitnyer...nnti baru bOle cabut.....kesian kamO cayang...sabar yerkkk!!!jangan makan benda keras2 nnti lagi sakit....lau saya ada dekat2 kamO mesti saya jage kamO bebaik....eceh..eceh....gediks!!!


sabar ye cayang...

No comments:

Post a Comment