Friday 9 September 2011

kuSut!!!

salam...bOHsan tk tau  nk hadap apentah...nk bt keje memanjang jerk  malasnyer..malas..dan malas...hihihihi......aku kadang2 bingung...keliru....takut pun ader.....lelaki lau berjanji ada tk akan ditunaikan?????kadang2 Org cakap..bagi yg masih dalam alam bercinta..bertunang....lOm kawen la maknenyer.....masa lOm kawin..lelaki cakap manissssssssss...sweeeeeeeeeeettt..sesgt....cakap tu memang cair habis la......tp bile dh kawen....semua jadik lain...cakap pun dh kurang rOmantik..pastu nk mrah2...pastu ape yg dijanji sebelOm kawen dh lupe.........adakah aku pun akan mengalami nasib yg sama saat ijab dan kabul dilafazkan??????sekarng masalah utama bagi aku dan en Qaseh mana tempat yg akan kami pilih untuk tinggal.....aku akan ikut jer ke mana dia pergi..tapi kadang2 hati aku memberOntak untuk tetapkan sendiri pilihan aku..tapi mampukah aku guriskan perasaannya???sukakah aku andai kemahuanku dituruti tanpa kerelaannya??.....kata Org syurga isteri ditelapak kaki suami...adOiii.......aku lebih rela tinggal di tempat yg dia tinggal sekarang dari pulang ke kampungnya atau ke kampungku..bagiku itu sgt adil.....tapi...kadang2 sikapnye mmbuatkan aku keliru..n kadang2 aku ingin memberontak bila isu ini diutarakn......aku kalut dgn situasi ini..yg kadang2 mmbuatkan aku bermasam muka dgnnya.......kalut dalam hati!!!!!saya mintak maaf sbb kadang2 saya emO pada kamO....sya harap kamO paham perasaan saya.....saya rela bersama kamO di mana saje kamO berada..tapi bt la pilihan yg tepat n akan menggembirakan kita berdua.........

No comments:

Post a Comment