Thursday 29 September 2011

ukiran nama

hurm...lame tk cOret2 kat cini...minggu lepas ader jualan KUD (Karnival Usahawan Desa)...betOl2 depan Opis..aku tk der la beria2 sgt mmbelinyer.....aku pergi pun sekali jer ngn DY..tu pOn kebetOlan aku lalu...sebb aku beli lauk pauk kat pasar....asal ader ape2 karnival..mesti depan Opis..pas tu pasar tani pun akaun jauh nun......jeruk dunia...hahahahha....terpaksa la aku menapak jauh2...bukan main jauh lagik nk mmbeli....alang2 aku dah lalu ikut KUD tuh..apa kate singgah la sebentar....fuHHH!!!!tk der la menarik sgt pun..bese2 jer bagik aku....tapi Org ramai jugak..ntah la...aku agak2 kan..kat cini klau bt ape2 pun tOtap meriah...huuhuhhu.......cam kate penceramah aku semalam...lau jual taik kambing gOreng cakap Obat mujarab pun laku...yerkk!!!!huhuuuu.....mase aku lalu2 ikut lOrong2 kedai..aku terpandang la satu kedai nih.........kedai jual2 key chain....gelang..rantai..macam2 lagik la...siap bOle ukir nama lagik..free plak tuh untuk ukir nma......kwn aku pOn tnyer la brape harga satu.....owhhh...3 hengget jer..murah2....aku pOn ngn DY pilih la....satu key chain bentuk gitar.....aku suh ukir nama aku ngn en Qaseh...DY plak ngn en Soami dia la....huuhhuhu........selang bape minit siap tuh bile time byr aku hulur 50 hengget ......dia bagik rm25 kat aku..siap suh aku tunggu cOz dia tk der duet kecik....dh dapat tukar dia bagi aku sepulOh hengget lagik..and then aku kene bagi dia 5 hengget balik...aku pOn bt muke blurr tnyer bukan 12 hengget ke untOk 4 key chain...dia cakap 20 hengget.....aperrrrrrr??????????jeng..jeng..jeng.....aku ngn DY silap dengar la tuh mase awal2 tadik..ingat 3 hengget jer....tk pe lah..janji cantek..melayang 20 hengget...uhuhuhuhuhuhuhu......


satu untOk en Qaseh....



satu untOk pn Qaseh


tarikh penuh bermakna....ngeeeee....



babai!!!!

2 comments: