Tuesday 31 January 2012

hargailah

hurm..baru jer habes berfaceboOk..kihkihkihkih..macam2..kekadang aku rase nak gelak...nak tercirit pOn ader ngn gelagat kenkawan...hahah...ader yg mengusik..ader yg nak tegakkan benang..ader yang menyampOk...cam2 ragam la..hahahahah...pantang ader pOst ape2 kat wall...reramai jerk kOmen...tak kOmen pOn like pOn jadi lah...hahhahaha.........aku terfikir jugak.......Orang pernah cakap..lau kite tengah2 sibOk..tetiber hati kiter terdetik..teringatkan seseOrang.....pastu tetiber jer dalam mase yg samer msg atau pOn call kite dapat dari Org yg kite ngah fikirkan......kekadang pernah jugak terjadi...waima pada diri aku sendirik.....memula tuh aku terfikir jugak..alahai.....jodOh.....tapi sekarang ni bagi aku  benda yang dah lamer ataupOn kenangan2 lame tuh tak usahla diingatkan lagi..mungkin sekali sekala terdetik dihati tetapi hapuskan cecepat supaya tak memudaratkan diri sendiri......kekadang tu kite tak bOle terlampau hidup ngn kenangan2 dulu.....jadikan sebagai satu pengalaman yg terindah atau pon terpahit dalam idOp kite...kite yg mencorakkan idup kite jadik kite kene kuat...kalau terlampau mengikut perasaan akan menggangu tugas seharian kite.......dulu2 pOn aku masa dirundung kecewa...teringat jugak....pastu bile aku fikir2 balik.....tak semestinyer dia ingat kat kite..entah2 dia lagi sOnOk..berbahagia di sana..jadik kite pOn ader kebahagian kite sendirik...jika kite dah dapat kebahagian tu jage lah ngn baik...ngn sempurna supaya kite tak terluka lagi...disamping berusaha dan  berdoa moga itu yg terbaik untuk kite..........tak salah mengimbau kenangan lalu asalkn berpada2..hati manusia kite tak tau..mungkin didepan tak kisah tapi tertusuk sembilu dibelakang kite..kite tak pasti...............bile dah temui cinta sejati..hargaila seadanya..insyaalah......dia milik kite.......

No comments:

Post a Comment