Wednesday 18 January 2012

kahkahkahkah

salam..

ni baru balik dari sentral....beli tiket nak balek kampOng..aku balik 10 feb 2012..eceh..eceh...tiket dah banyak yg habes.....sukenyer dapat balek kampOng..huhuhu..lagipOn ader sesuatu yg aku kene buat..insyaallah ader rezki.....milik aku la semua 2....lau rezki murah..dapt 2 benda..eceh..eceh.......lau tak dapat pOn...yg satu tu insyaallah dapat.....amin....mudah-mudahan...balik dari beli tiket aku ke cafe jap beli air kOtak susu...mase beratur nak bayr tuh...ader la 3 4 Org lelaki2 kat Opis..salah seOrgnyer aku kenal...memang terlebih ramah la dia tuh....aku pOn tak tau ape dia cakap....alih2 datang la si nazri tegur aku......."acikkkkkkkkkkkkkkkk"....aku pOn bals la balek..ye la dah aku knl dia..siap aku suh simpan bubur asyura lagi kat aku....dia pelawa nak g jugak ke kacau bubur asyura..kat genting tuh...tapi segan wehhhhh..........pastu aku dengar2 la bebudak lelaki2 tuh sOk sek sOk sek...pastu main2kan name aku.....gile!!!acik..acek...apebendantah lagi......last2 aku bayar duit air aku pusing aku tunjuk buku lima....hahhahahaha...diaOrg pakat gelak...kihkihkihkihkihkih....wei....lau kene ni mau makan pakai straw...hahahha..berlagak!!!padahal aku pON kecut...cam bebudak sekOlah la plak....ngeeeeeeeeeeeeeeee.....

**nak gitau sebenarnyer...lelaki lau sensOrang penakOt..lau reramai berani jerk...tapi aku sentiasa berani aper..kukuikukuiuikui..larikkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

No comments:

Post a Comment