Wednesday 18 January 2012

YaN daH berSaLin...

salam..pagi semua....

semalam still tertunggu2 yan a.k.a rOOmate aku tuh dah bersalin ke lOm.....msg2 tak reply pOn..mayb ngah tunggu mase kOt......tetibe Yan msg aku cakap dia kat HOSPITAL KUALA LUMPUR...bukan kat PUTRAJAYA...oOoo..mayb senang ckit kOt...lagipOn en sOami dia kat sane kan......dalam petang ckit tuh Niza bgtau yg Yan cakap bukaan baru 3 cm....sO lau tak bukak sampai 5cm kene Operate la..adOi..seriau dengar cenggitu............malam tuh aku try msg Yan..tnyer dah bersalin lOm..tetibe Yan telefOn...aik..terfikir jugak aku..lOm bersalin lagi ker???????oOOoooo.....ghupe2nyer papa Yan telefOn ( en sOami dia la...)..sO dia cakap Yan dah bersalin....mula2 nak Operate tapi alhamdulillah baby kuar secara nOrmal.....22 sihat......baby bOy..alhamdulillah...semua selamat...pas ucap tahniah ape semua aku letak telefOn....pastu aku infOrm la kat Niza ngn Fifi....sOnOk plak rase...eceh..eceh.......aku semalam tidO awal jugak....mengantOk sgt...en Qaseh pOn tak sihat sO aku suh dia rehat jer.....tetibe dalam kOl 2.30 pagi terkejut.......ribOt....hujan lebat...kilat...takut aku....aku pantas bangun lingkOpkan cermin besar...aku ni memang alah la lau kilat ribOt ni...fObia.....pernah kene kan....uishhh...seram aku....pastu sambOng tidO balik....tadi dalam kOl 6.19 Yan msg aku cakap dia kene Operate sebab uri tersangkOt....adOi...ciannyer......maknernyer pas bersalin nOrmal terus kene Operate????tu dari pemahaman aku la...aku tak der la tnyer lebih2 cOz Yan pOn still lemah lagi......Yan cakap lau Ok semua dalam 2 hari lagi bOle balik.....elOk la tu..lagipOn kenduri kawin adik Yan hujung minggu ni...tak sabar kOt baby Yan kuar cOZ nak raikan sekali mak ngah dia...huhuhuhuhu........
ape2 pOn tahniah Yan dan en sOami.......semOga cepat sembuh Yan...........sOnOknyer dapat baby..ahakssss!!!!!

psttttt..pssttttt...dengar2 sUnhaji pOn isteri dia dah bersalin...dapat baby girl...tOl tak aku tak pasti...lau betOl tahniah la hajiiiii...............

No comments:

Post a Comment