Tuesday 31 January 2012

tahniah...

aku bermalas malasan lagik ni..hihihi...tadik aku tengOk reramai jer berkumpul kat pOk sedara..sO aku pOn same2 la bertenggek kat situ...rupe2nyer kecOh pasal pOk sedara dapat tawaran berlakOn....eceh..eceh...ngn pelakOn cantek manis.....Izara Aisyah lagi tuh...kelas kO jah....hahahah...aku tengOk muke pOk sedara pOn dah biru...cam berdebar jer..kahkahkahkahkah.......berdebar nak berdepan ngn Izara Aisyah yang canteekkk manis tu la..........pulak tuh pOk sedara pegang watak en sOami..hihihihhi.........alkisahnyer.......kat Opis buat satu prOmO untuk sytem baru..SPPB...sO mayb ni cam iklan yang adibah nOor tuh..yang SSPN tuh...rerasa aku la...tapi pepe pOn tahniah la pOk sedara dari anOk sedara..kahkahkahkah..kelas kO jah...ngeeeeeeeeeeee....tak sbar nak tunggu pOk sedara shOOting..........hahahhaaa....nnti dah glamer jgn lupe anOk sedara nih yerkk......ahaksss

2 comments:

  1. yer..pOk sedara kite la..dia g audition..hikhikhik..nnti tengOk la dalam tibi..hahahahahah

    ReplyDelete