Thursday 19 January 2012

seramnye

salam..selamat pagi.....

pepagi dah dapat cerite seram lagi menyeramkan...adOi...ni bikin meremang bulu rOmaku.....citernyer cam ni...pepagi lagik jiran sebelah umah merangkap kwan Opis merangkap teman se Ot......brape bnyak merangkap daaa.........aku namekan kawan aku nih nani.......pepagi nani datang kat tempat aku...dia tnyer sal semalam ader Ogr ketOk pintu umah dia..ngn begitu kuat cam nak tercabOt pintu.......dia tanyer aku dengar tak...aku ni jenis tidO mati kOt......tak dengar ape2 pOn......huhuhu....nani cakap dalam kOl 11 lebih ader Org ketOk pintu umah dia....tak tau saper..pastu dia cakap dengar suara pOmpuan jerit dengan kuat supaya jangan bukak pintu......sape tak tau la..dia ingat bebudak umah aku...alahai...semlam dalam kOl 10.40 miah balik keje...aku yg bukak kan pintu.....pastu memasing masOk bilik tidO.....plak semalam memasing masOk tidO awal.....nani cakap Org tu tinggalkan rOti sardin kat depan pintu umah..siap berbungkus elOk jer dalam plastik.....betOl2  depan pintu umah dia......member umah dia siap telefOn pOlis...sO pOlis datang la tnyer kOt2 ader peminat ke ape ke......kebetOlan sOrang budak umah dia tuh baru balik dari main badmintOn...dalm kOl 11 malam....mase dia balik dia cakap dia sensOrang jer dalam lift........aku rase mabye Org giler tuh ikOt budak ni la....mungkin dia sembunyi kat tangge sO tak perasan la.....plak tuh umah aku 2 blOk jer kat situ.....tepi tangga plak tu......yg tak bOle tahan bOle pOlis tuh letak rOti tu kat plastik sampah yg dekat umah aku...adOiiii........sape la punyer keje...nani cakap mayb Org giler seks...eh..eh...ape la....masyarakat kite ni ramai yg sakit mental kan.....adOi.........pOlis dah pesan jangan ader Org dalam umah tu buat mase ni....tu aku lagi takOt...ntah2 beralih plak kat umah aku haru biru jadiknyer...alahai...nape la saat2 cenggini aku tau citer ni..............takutttttttttttttt.......................nak balek kampOng pOn tiket dah sOld Out...tawakkal je la...........aku pOn nak tau jugak saper yg ketOk pintu tuh...harap2 budak yg jerit bagi warning jangan bukak pintu tu tampil ke depan..e.ceh..eceh...ye la..bagi bukti senang nak tngkap sape yg mencurigakan.........

No comments:

Post a Comment