Tuesday 31 January 2012

kebOdOhan dirik sendirik

salam..

hari ni satu keje ape pOn aku tak buat..asyik bertenggek jerk kat tempat pOk sedara...sambil cakap2 sambil mengunyah2..hihihi..bukan silap diri tak buat keje tapi keje dah habes...eceh..eceh....tak la..aku dah siapkan keje2 cume yg susah tu aku kene cari ilham dulu..mane menghilang ntah...hahahaha....tengah bOrak2....cakap2...terkeluar la satu isu..mungkin isu ni dah lame...tetiber muncul balik..hikhikhikhik...mendajalkan kenkawan sendirik...aiseh....tak paham aku nih.....lau nak dajalkan Orang pOn senyap2 sudeyyyyyyyyy........yg pergi citer kat Orang lain tuh sape suruh..ingat mulut tempayan bOle jugak ditutup2...tapi mulut manusia ni payah ckit..lain la kalau tertelan buah naga..hikhikhikhikhik....adOi....tapi kan...tak sangka aku cenggitu...ye la.....tapi bak kate pepatah sepandai2 tupai melOmpat akhirnyer tergelincir jua..eceh....eceh...pepandai jerk aku ni kan.....tapi ye la..betOl2 menOnjOlkan akan kebOdohan sendirik....ngeeeeeeeeeeeee~~~~tak paham aku......ye la....manusia bile dah dirasuk ngn makhluk bertanduk akan hilang pertimbangan........tapi kalau nak dajalkan kenkawan sendirik pOn pepandai ler simpan....ni alih2 diri sendirik nampak menggOng..Opsss...terkasar sudeyyyy...sowi..ngeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment