Tuesday 15 May 2012

buttOn badge

salam..

hahah..aku nak gelak..gumbira rasa hati..huhuhu...hari tuh aku punyer la giler duk nengOk buttOn badge kawen..memula plan nak buat pin bunga..ala kOnOn2nyer Org tau la maner satu family aku kan??kan???tapi bile aku nengOk satu blOg tuh cam cantek2 jerk dia punyer buttOn badge..cam2 warna..cam2 cOrak..aku pOn suh la adik2 survey..ngan en Qaseh pOn aku kerahkan..alih2 cam payah jerk diaOrang nih...aku ni pantang...pantang lambat..hahahah...adOi pening seharian memikirkan..nak jugak buttOn bagde tuh....sO aku buat keputusan nak beli secara Online jerk...tawakal je lah...melayang duit ataupOn dapat benda alah tuh...

sO nak dijadikan citer aku tempah ngn sOrang ni..tu pOn pas aku pasti Ok la...kat facebOok pOn ader dia punyer....bOle tengOk blOg dia www.lovebuttonbadge.blogspot.com ...jadik aku pilih2 la maner aku nak..layanan dia pOn Ok..leh ubah design..bOle dikatakan baik lah...layanan dan servis pOn Ok gitukk!!!jadi aku tempah dalam 15 ketOl...harga pOn Ok...tadik telefOn  unit mel diaOrang cakap barang aku dah sampai..yahOooooo..tak sabO....hasilnyer...

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

rakus..dari bawah ag aku tak sabO...dah ckit aku kOyak pembalut dia..hihihi



ni ler cOntOh gambO yg dibagik kat aku mase memula nak Order..tapi alih2 aku pilih yg kat bawah..ader dalam 2 3 jenis gak cOntOh..puas hati ler...


ni ler pilihan aku...hahahah...



tada..inilah hasilnyer...dah baju diaOrang warna pink sO buttOn badge seharusnyer kOntra..huhuhuhu



untOk mak...senang orang nak salam kaut ngn mak aku..kahkahkahakah...ye la dah pakai bride's mOther...hihihihi...


 ayah punyer..huhuhhu



akak2 ngn adik2...




si kecik 2 Org tuh pOn ader..




bestfriend punyer



abg ipar..



adik laki sOrang tuh la..huhuhu




nnti aku fikir nak bagi sape..acii????/



time kasih yerk lovebuttonbadge.blogspot.com merealisasikan impian sye...cewahhh...cam ape2 ntah..ahaksss!!!

No comments:

Post a Comment