Thursday 8 March 2012

celOteh ckit

salam..update cikit...

hari ni terasa mls nk Ot..ntah..tk tau ngape nekk jahh kO nih....esOk pOn rase nk memalaskan dirik jugak....sebenrnya hati tak kuat...hati mudah gOyah disaat ini...mudah tersentuh...walaupOn cOba berlagak gegiler tapi kadang2 tewas....takut jugak terbawak2 perasaan hingga mengguris perasaan Orang tanpa sedar....rase nak duduk senyap2..layan jiwa kacau nih...eceh..eceh...tapi tak bOle!!tak bOle!!mesti kuatkan kykinan dan kesabran diri.....

dah sampai awal kat umah ni kan..rerajin la aku masak untOk juadah berbuka puasa..eceh..cam  bulan pOse plak..hihihihi....rase teringin nak makan macam2...memula tengOk resepi dulu..siap tnyer2  jehaans lagik...eceh ghupe2nyer dia pOn tengOk resepi jugak..almaklOmlah Org ngah peknen..hihi..mesti ngidam macam2....aku???aku ni ngidam selalu...hahahha...sO alih2 g kedai beli santan,beli kacang....ala bukak ngn bubur pulut hitam lah...sedap jugak...dah masak pepanas aku cedOk ckit letak dalam peti ais..gile!!!hahah..kOnOn2nyer nak makan sesejOk la...hihihi...pastu masak mee sup..alahai..senang jerk..barang2 dah ade..just beli perencah dia jer...ni kirenyer keje senang la...hahhaha......nk kate pemals pOn ikOt suke la..hahahha..janji aku kenyang..ngeeeeeeeeeeeeee~~~~~~~~~tunggu waktu berbuka..

tata!!!

1 comment:

  1. dah kenyang kan?rajin la masak sendiri...janji sedap kena ngan selera kita

    ReplyDelete