Wednesday 21 March 2012

sedih aku pedih

salam..

kekadang hati terasa pedih..dgn sikap dan layanan.....terluka terguris...ku tau itu asam garam dalam melayari kehidupan ini.....namun bila terlampau merobek hati ini.....kemurungan melanda diri...maka dengan rakusnya mee dilahap......rerOti dikunyah2 dengan kekacang dimamah2..umpama hancurnya hatiku ini...ewah......kekadang malu meluahkan...namun terpaksa...kekadang pilu mengenangkan tapi realiti harus ditempuhi..kekadang hiba memikirkan tapi dah terpikir nk buat cam ner kan...aduhai hati.......bersabarlah...saat prkataan bersabar terluncur dari hati.....aduh!!!pedih dan bisa sekali..ibarat parut diguris kembali......sampai biler aku harus bertahan??sbarkan aku dikala itu????....teguhkah aku disaat itu????aku bermOhOn...bukan aku terlampau memikirkan cume dikala ini terdetik naluri kepiluan ituuuuuuuuuuu..maafkan aku......aku tk bisa menerima sejujurnya seandai selayak itu aku diperlakukan....maaf!!!!

1 comment: