Monday 12 March 2012

semalam

salam..
camat pagik...hari ni awal sampai Opis...puan jeehans bercuti sebab en sOami datang..hihihi..time kasih yerk atas kuih2 yg diberi..tapi lOm makan lagik...ngeeeeeee.....nak citer ckit...semalam jumpe en Qaseh..cam biase la kan...makan satay!!!nYum..nYum.....makin membOla perut yg sedia bOlat ini..huhuhuhu.....seawal jam 2 pagik esOk en Qaseh akan berangkat..jadi tinggallah aku kerinduan selama hampir 2 minggu...eceh..eceh...kebetOlan semalam mama en Qaseh nak jumpe aku...aiseh..bingung!!bimbang!!jumpe plak kat umah adik dia...adOi....dalam keterpaksaan aku turutkan jua..ewah.......dah buat muka dah sampai en Qaseh sendirik bingung nak pujOk cam ner...ye la..tak bersedia nak jumpe pOn...malu!!!ngeeeeeeeeeee.....alih2 pas makan2 g ke bandar nusaputra....aku pOn bukan knl sesgt tempat2 nih..mak aihh..umah besar2 gedabak..ye la...umah timbalan pengarah kan..nak samekan ngn aku umah w17..kahkahkahkah...segan wOooo...tapi buat selamber badak jer...tk tau nak cakap aper pOn....cOntrOl ayu beb!!!sOpan kO nek jah!!!bOrak2 jap ( padahal aku bnyk sengeh kerang busuk jer..wakakaka)...dalam kOl 12 en Qaseh hantOr aku balik..penat lagik memenatkan tau.....dah sesiap mandi..mandi kOrbau jerk....en Qaseh tel jap pastu terus Zzzzzz.....en Qaseh cakap lau sempat datang plak tenghari nanti........datang la!!!datang la!!!pelissssssssssssssssssssss...hiihi...saje nk tempek jugak gambO2 itik gembO2..huhuhu..tapi gambO kurang berkualiti sebab bukan guner camera D3100..kihkihkih.....





tauhu bakar..en Qaseh suker tapi kuah dia tak sedap en Qaseh cakap..aku cube makan..mak aihh..tak bOle telan...ngeeee..




kebulatan terserlah..hahahahaha




sambil tunggu family en Qaseh sampai melantak plak sekali lagik..huhuhu...tapi tak sedap..nasib baik murah.....tOm yam tuh macam letak air panas pastu letak isi ayam kecik2...adOi.......dah la masin....tk menyerlah katenyer en Qaseh.....

1 comment: