Tuesday 13 March 2012

selamat jalan en Qaseh

salam...

pagi yg agak murum tapi tetap perlu bersemangat untOk menghabiskan fail2 yg banyak ini!!itu yg pasti!!pagik tadik en Qaseh dah berangkat pergi...sebelOm tuh sempat la cakap2 jap ngn aku....pastu last sekali dapat msg dari en Qaseh cakap dah masOk dalam tunggu flight..hurm...banyak pesanan2 en Qaseh kat aku...aku pOn ngn rela hati lepaskan en Qaseh pergi..ye la buat benda baik kan...pergi untOk beribadah...semOga sentiasa dipermudahkan segala nya di sana.....

aku kat sini cube membiasakan diri....cam pagik tadik tetap hantOr msg cakap nk g keje ngn dah sampai Opis..walaupOn msg pending...tapi aku tetap buat juga....mungkin sedikit kebOdOhan tapi sekurang2nya aku tidak merasa janggal....kejap2 rase nak pegang phOne nak msg...rase macam tertunggu2 msg dari en Qaseh..padahal tau en Qaseh tak dapat menghubungi aku buat masa ni..

kini aku kene sibOk2 kan diri.....gembirakan hati dan tak perlu berfikir yg bukan2...aku hanya perlu menunggu dan berdOa semoga semuanya dipermudahkan oleh YANG ESA...amin...

1 comment: