Thursday 8 March 2012

malam terakhir saat ini

salam..

malam ni malam jumaat..psitt..psttttt....hiihihihi...ade apa ngn malam jumaat???Opss!!!sOklan tak bOle nak blah tu..hhuhuhu..dah menjadi kebiasaan aku ngn en Qaseh menunggu ketibaan malam jumaat...eceh.....hurm...mlm ni last aku berpadu tenaga..Opsss!!!berpadu suara ngn en Qaseh sebelOm en Qaseh berangkat...tinggal lagik 4 hari.....menghitung hari aku nih!!!tadi pas jer brpadu suara...sebak jer rase....pilu.....aku hrap sgt en Qaseh selamt pergi dan selamat pulang...en Qaseh pOn tak mO aku sedih....dia tak suke...aku bukannyer sedih malahan aku gembira en Qaseh dapat peluang tuh....cume aku terasa kehilangan jerk..walaupOn kejap...en Qaseh mintak aku dOakan dia bebanyak..insyaallah...........yg paling aku terharu en Qaseh cakap nnti tulis semua kat blOg...nnti en Qaseh balik dia bace..ambOi!!!!malu sih...........

**biase blik kerje tergOlek2..tertOnggeng2...dOk kutil2 bantal sambil bOrak2 manjer gituuu...auuwww....pas ni sabO je la...huhuhuhuu.........:(

No comments:

Post a Comment