Friday 9 March 2012

selamat pagi jumaat

salam....:)

pagi yg mendamaikan...eceh..eceh....walaupOn kesihtan sedikit terganggu tapi tetap berselera untOk makan....tu yg penting....hari ni bawak bekal nasi putih diserikan dengan kerabu sOtong bergandingan dengan sayur lemak emak sayang dan disisipkan dengan udang gOreng serta ayam gOreng......dimaniskan dengan bubur pulOt itam tak berapa nak legam..kihkihkihkih.....

alkisahnyer bukan menda tuh pOn aku nak citer.....aku hari ni sampai awal gegiler...kOL 7.07 pagik dah tercOngOk depan Pc..huhuh...Ok tak??ader peluang nak jadik pekerja cemerlang kan??kan??sila anggukkan kepala anda..aku hari ni datang ngn bas sebab puan jeehans nak g jempOt en sOami dia datang....yeye..dengan keserOnOkan dan ketidaksabaran dia menjempOt en sOami tercinta..ahaksss!!!ye la..lame tak jumper kan...almaklOmlah PJJ.....dengar2 ader plan bagus..selamat bergUmbira yerk...haaa..berbalik pada kisah aku tadik...aku ni saje jerk tak naik bas depan sebab tak mO sampai awal sgt....lagipOn aku tengOk bas depan dah penuh..sO pada hemat aku yg berpengalaman nih..eceh.....lau naik bas belakng mesti dia tunggu sampai bas penuh baru jalan...aku plak tak la awal sgt sampai Opis kan???tapi idaakkkk..sangkaanku silap......bas tak sampai braper Orang dah gerak..pastu makkk aihhh..laju bebenOr......cam naik rOller cOaster pOn ader...aku syik pegang bekal aku takut tercampak..hikhikhikhihk...akhirnyer aku sampai tepat pukOl 7.07...pastu g cafe kOnOnnyer nak beli susu jer..alih2 tengOk kue teaw kerang..sambar satu.........hihihihihi......

tata!!

No comments:

Post a Comment