Monday 29 August 2011

bila di kampung......

alhamdulillah...sekarang kat kg dah....mase nk blik kg macam2 dugaan...tapi amin...selamat sampai jgk....dalam kOl 3 pagi aku sampai kg...huhuhuhu....bersekang mata aku cube teman encek Qaseh...tp kadang2 terlene jugak..huhuhuhu.....anak2 sepupu dia lena kat belakang..sejukkkkkkkkk!!!!sO smlm first time aku berbuka ngn family aku  untuk puasa tahun ni.....aku tOlong mak bt nasi ayam....cedappppppppp.....berselera aku makan...time sahur pun siap aku bertambah2 lagik...hiiihihhihi......terharunya aku masa nk berbuka tuh....ayah aku ader simpan kurma special kat aku...ade air zam2 lagik...adOiii...terharu aku....sbb untuk aku sOrang jer.. sOaku habiskan je la kurma tuh....rasa dia ala2 cam buah prum...cedap!!!dah duk kampung ni macam2 la plan nak msak ape..nk makan aper..minum aper....aku paling suka bile berkumpul ngn adik bradik ni...nikmat dia lain sgt2..klu mkanan biase2 pun akan jadi istimewa sgt2 bile reramai cm ni...hhiiihi......smlam aku puas hati dapat mkn ramai2.....cume akak aku sOrang jer tk der..tp aku sempat jmper dia seblum dia blik.....jOm tgk gambar2....


hadiah untuk yg tersayang encek Qaseh


sedikit barang2 yg aku bawak balik kg..huhuhuhuhu


 oleh kerna encek Qaseh lambat sO aku beli je makanan untOk berbuka kat depan Opis....mknenyer aku g Opis la...sO aku berbuka sama2 ngn encek Qaseh kat Opis..setianya aku tunggu nk makan sama2..eceh..eceh....


roti sardin gOreng yg cedap......


puding pelangi laici


nasi ayam.....nasik maner?????


haaa...tu dia...huuhuhu...ayah aku lau mkn nasik mesti kene ade ikan..tk kirala nasik ayam ker..nasik kerbau ker..nasik kambing ker...kihkihkihkih.....


ni la ayahanda tercinta...sempat ag capai n  pakai baju bile tgk aku nk amik gambar...cepat jer...ihihiihhii....


buah prum..eh..kurma lah!!!



No comments:

Post a Comment