Monday 8 August 2011

Rintihan hati

tersentuh......terkilan...kecewa..sayu...hiba.....saat kau begini..........kadangkala aku sendiri tidak faham..adakah aku terlampau memaksa...terlampau sensitif......namun...itu semua untuk kebaikan kita kerna aku tahu...suatu hari nnti ia pasti akan menjadi satu masalah bt kita andai terus dibiarkan.......tapi bagimu....ianya remeh semata-mata.......pertelingkahan demi pertelingkahan sering terjadi..hingga kadangkala memaksa untuk kita bersendirian...memikirkan...menenangkan jiwa.....namun bagiku..tanpamu, hidup tidak bererti.....mengenangkan untuk kebaikan..aku pasrah....aku cuba bertolak ansur dan  sabar...aku tidak pasti sampai bila semua ini harus berlanjutan...adakah untuk selama-lamanya atau hanya dugaan dikala ini.......tahukah kau beratnya kurasakan setiap kali menuturkan bicara buatmu....kerna aku tidak sanggup melihat kekecewaanmu.....tp jika kubiarkan aku takut kau terus menggalas beban itu sendirian...aku mahu menjadi sebahagian dari dirimu....melalui kepayahan yang menggamit...merasai kesedihan yang menular dihatimu.....menikmati kesenangan yang sementara ini.....merawat segala luka dihatimu....sambutlah tanganku disaat kau memerlukan kerna aku sentiasa akan berada disisimu selagi diriku diperlukan........cuma satu ku pinta...berikan aku kesempatan...dan...bahagiakan aku seadanya......fahami diriku ini seandainya benar ungkapan cintamu.........Qaseh....



sukarnya tanpamu disisi......

No comments:

Post a Comment