Monday 1 August 2011

bersama encek muncit - part 2

ha..aku nk sambung sal hujung minggu aku bersama encek muncit.....hihihi...cm2 jadik...aku still tk dapat tgk citer captain america..full!!nyampah tau...pinjam ayat hOusemate aku..hihihii.....aku pergi rOnda2 dkt tasik ??????.....eceh2...tk bOle bgatau..hiihi.....ramainyer Org...cm2 org ader..hihihi.....cOuple2 pun ramai..aku lalu dpn2 bOle selamber badak jerk berOmen..uittt.....tk malu..aku segan seh!!!hihihihi...tp encek muncit ckp tk per non-muslim....aku bt derkkk je lah........jalan2 lagik jmper la plak psangan ngh bt drama plak..mase tu ngh adegan pujuk memujuk kOt...hihhi...2 3 1..actiOn!!!!si A dgn muncOng itik panjang sedepe..lagik bOle tarik..lagik dia tarik..kunun2 merajuk la.....si B plak pelOk belakang..usap2 bahu....pegang2 dagu..cuit2...romantika de amor la kunun2...plak tu betOl2 kat gigi air...adUsh...rOmantiknyer..kan best lau encek muncit bt cm gitu jugak!!wehh..nk penampar kat pak cik alias ker??muahahahaha....alih2...cut!cut!!!... eh2....asal pelakOn tuh cm 22 pOmpuan??????aiseyymennn...betOl la...bile aku pegi dekat ckit..betOl..22 pOmpuan..adOiii...ape nk jadik la ngn dunia ni....encek muncit cakap aku silap tgk...eh!!mane bOle..klu dh 22 ader gunung himalaya tuh..pompuan la tuh!!!duniaaa...dunia.......alih2 aku  ngn encek muncit santap jer kat meja yg mmg cm khas jer untk kami..eceh2...perasan!!!tp ngh best2 duk bOrak2...mkn2...sambil layan jiwang..sambil suap2..eceh2,.malu!!tibe2 datang la p.cik ni sOrang...aku dh agak mesti nk mintak derma ni...cabutttttttttttttttttt!!!!hhihi..aku tk der la sekejm tuh....p.cik ni salam ngn encek muncit..pastu cakp la...bla..bla..bla...bla..aku pOn tk pahm sgt..yg aku dgr derma jer..mase tuh kan aku ngh kunyah2 ayam gOreng aku..pelahap!!mesti p.cik tu terliur...tp tk bOle share!!kedekOt!!alih2 betOl la mintak derma...p.cik tu bg yassin dkt aku n encek muncit...encek muncit pun hulur la duit hijau.....tp p.cik ni cakp nk yg merah..ambOi....ckp derma ikhlas...dia ckp sbb bagi yassin dua...encek muncit pOn benggang cakp nk  satu jer...alih2 p.cik tuh blah cm tuh jer....adoiii..ader jgk cm tuh..cakp derma ikhlas....aku tk bagi sehenggat pun mujOr....tk syukur langsung...ramai yg kat citu tk layn pn p.cik tuh...encek muncit jer baik hati sgt........pas jer lepak kat tasik tuh..aku ajak encek muncit jadik mOdel tk bertauliah...hehe..jOm layan gambar2  kOya + gedikss + ntah pe2 ntah............


ni tmpt khas untuk kami la..kunun2....asal encek muncit datang mesti datang cni untuk mkn...ala2 berkelah gitu....ahaksss!!!


aku sempat gOreng nasik jer....perot kene isi dulu baru best jalan2....


bubur pulut hitam..khas untuk encek muncit...tp keras ckit..malu!!!


encek muncit...


pn muncit...tk moOOO.....encek muncit cakap pipi aku bulatt...nyampah!!


encek muncit punyer..vanilla cone..


aku punyer...choco top..yummi...


spicy chicken mcdeluxe....besarrrr punyer.......


aku cm biase la..hantu ayam gOreng..sOOodapp.....


ni  la yassin yg aku dapat.....tgk kesian p.cik tuh..tp bile dia bt cm tuh..eiiiii.......dari ikhlas jadik kureng ckit..hihihihi


ngeeeeeeeeeeeeee


gedikssss!!!


eceh..eceh...


goOmok!!!




kanak2 rebena..hihihi




di rumah ini pun sanggOp asal bersama kamO..eceh..eceh...tk mO..nk banglO pat belas tingkat...ahaaakss!!!!




bile aku tnyer menung aper ??bOle encek muncit jwb pk dueettt bile nk cukOp..geli hati aku...




encek muncit yg mOncittt...mesti aku kene mrah nanti..hahahaha



time kaseh encek muncit...sy hargai dua hari bersama kamO n semua yg kamO lakukan untuk saya......time kaseh!!!

No comments:

Post a Comment