Tuesday 2 August 2011

windunyer

semlm sayu sgt2 waktu berbuka pOse...sensOrang...1st day plak tuh.....huwaaaaaaaaaaa.........telefOn ayah kat kg...bOrak2 jap...pastu telefOn adik plak kat pOli...bOrak2 jap...pastu msg akak tnyer masak aper...alahai...bOsannnnnnyer...sensOrang...budak2 umah tk balik lagik dari kg......DY pun tk datang lagik...alaaa.....sayu sgt2.......kat umah mak masak ayam percik....aishhhh...terliur jerk....hari ni aku nk bt lah...tp biler berbuka ngn family betapa nikmatnyer walaupun mkn simple2 jer......yg penting biler mkn reramai....alahai..lambt lagik nk balik kg......dh la aku pergi terawih sensOrang..awal plak tuh..kihkihkihkih...dh jenuh aku intai2 ikOt tingkap...tk der Orang...aku pOn pergi je lah..upe2nyer mmg terlalu awal sgt....hihihihi.......sabOOOOO je la.......lau aku sensOrang lagik hari ni..nampaknyer sejarah mungkin berulang...huwwaaaaaaaaaaaaaa.......


uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 comment: