Thursday 25 August 2011

insyaallah.....

esOk aku dah nk balik kg...insyaallah.....mOga dipermudahkan segala urusan olehNYA....amin....encek Qaseh akan datang esOk....cadangnyer nk balik pagi sabtu tapi encek Qaseh plak ader hal...sO terpaksa la aku balik terus petang esOk.....barang2 aku dah kemas2 semua...cume esOk just angkut je letak dalam kete....uishh..byk jugak barang2 aku nih......muat ker??huwawwawawa...insyaallah..tu la mase Order tk tgk dulu...alih2 biler dapat..setimbun..huhuhuhu...tp tk per sbb aku dh pesan awal2 lagik kat adik2 jangan beli ape2 dah..cOz aku dah beli mcm2 dah..untuk encek Qaseh pun aku dah beli......semalam aku pun dah tukar duet raya...tahun ni bajet kurang sO sape raya ngn aku dapat la sehengget dua hengget...huhuhuhuhuhuh..........tk sabar sesangat nk balik kg....kawan aku DY dah sampai kg pun.....jeles tau!!!!tp tk per...esOk turn aku plak...mak..ayah...adik2..tunggu kepulanganku yerkkk......rindu kamO semua!!!!byk barang2 aku beli untuk kamO semua......mudah-mudahan perjalananku selamat...insyallah......amin....

No comments:

Post a Comment