Tuesday 2 August 2011

keluhan....

kelu!terfikir!terkedu!!keadaaan mmbuatkan aku semakin keliru...keadaan yg aku inginkan tapi hatiku tercari2 apakah sebenarnya.....aku pasti....tp andainya ia hanya khayalan n hnya imaginasiku semata2..adakah ia seperti yg kuharap2kan???adakah sebaik itu?adakah sejernih itu?atau adakah setenang...setenang air dikali..??aku siapa????untk mmpersoalkan semua itu..jika persoalan aku bisa meruntunkan hati seorang wanita....menghibakan...memilukan.....seandainya aku ditempatmu..mngkin aku bisa merasai tekanan itu...bisa merasai bahang keperitan yg dilalui...tersepit antara dua......tapiiii...tidakkah aku berhak bersuara andai bisa mengubah sesuatu???tp mmpukah aku??bisakah aku???beranikah aku??dan  yg pasti adakah aku mmbantu???

aku faham.....bila diri inginkan yg terbaik..kdag2 bisa melukakn hati insan lain tanpa disedari....aku tau....bila diri terasing di bumi sendiri...bisa membuatkan diri hiba dan merasakn tidak diperlukan.....namun...aku kagum..kagum kerna masih ada sifat mengalah walaupun hatimu sekeras btu kerikil.....masih menaruh harapan..walapun hatimu tidak sekental itu....percayalah..prcayalah yg semua ttp menyayangimu..terutamanya dia.....insan yg bergelar...i.b.u.b.a.p.a.......


kasihnya ibubapa membawa ke syurga

2 comments:

  1. saat hati tidak tenteram..saat jiwa merintih..saat itulah..jari2 menari riang meluahkan rasa....cewwahhhh!!!

    ReplyDelete