Monday 1 August 2011

bersama encek muncit - part 1

hujung minggu yg menggumbirakan hati n melenguhkan kakiku kerna aku dh berat kOt...muahahaha.....

encek muncit datang cni pagi sabtu...dalm kOl 2 lebih encek muncit datang amik aku...aku pun kn dah frust jadik tk beli pun bahan2 untOk masak cm aku plan tuh...tp untk encek muncit yg saya hargai sgt2..aku ngn tk mandi lagik pergi kedai cari barang2 ckit...heheheheh..ala..Org bkn tau pun aku dh mandi ke lOm..tOuch-up2 ckit..dh!!siap..hihihihi....sblm ni aku plan cm2 nk bt kat encek muncit...tp tk dapt...ye la ingatkan encek muncit tk jadik datang..terharu wOooo..sbb encek muncit usahakan jugak datang..me kaceh!!!aku just msak simple2 jerk..tp encek muncit tk kisah..sbb aku msak ikan sumbat cicah air asam....umppphhhhh!!!!hehheh....aku p ronda2 nk tgk citer captain america..ala..DY  yg syorkan aku pergi tgk..aku pergi alamanda dh full..dpn jerk kOsong..tk kan aku nk terteleng2..terdongak2??kan?yer idaak?aku pun pegi la kat IOI mall..cuber nasib kunun2..tp..hampa jugak..full...dpn jgk kOsong...alaaaaaaaaaaa............dh mals sgt..aku ajak encek muncit jalan2 carik psal jer lah!....alih2 encek muncit ajak pergi umah mak sedara dia...nasib la aku dh pernh pergi sane sekali....pegi sana plak...mak sedara encek muncit dah bersalin...umur 44 tahun dh...tp alhamdulillah laa...semua selamat.....jOm layan gambr2 ala2 sengal + kOya !!..hahhahaha.....


on d way tuh aku beli aiskrim dulu...basahkan tgk yg kekOntangan nih!!ni yg encek muncit punyer..mcflurry Oreo....


aku punyer!!!perisa lime..cedap2....


ni aku tk tau name ape....encek muncit cakap aku kuat makan..nyampah!!!


ni la baby yg baru lahir tuh...tp demam kuning...ciannnnn....


ni la mama ngn papa baby ni...kihkihkihkih..??? x malu!!

bestttt sgt2 main ngn baby tuh...tp baby tuh asyik tidOOOOO jer....ye la dmm kuning mak cik cakap....mandi pun ngn air bunga cina...harap2 cepat sembuh baby...muahahahaha!!!

2 comments:

  1. cuti ari mggu yg best hehehheeh..ingat die tak dtg...khas untuk tunang tercinta

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu....dia usahakan jgk....time kaseh sgt2 kat encek muncit...

    ReplyDelete