Tuesday 23 August 2011

hampeh!!!!

kejadian ni waktu ptg smlm mase aku tngah Ot...aku skrang tk berapa sihat..moOd pun tk brapa nk elOk....dalam kOl 4.40 pm aku turun untuk pergi Ot......aku cuba kawal hati aku supaya tk tersalah cakap..terkasar bahasa...sbb time ni sesungut dh datang...hiiihhihihihi..........baru jer aku sampai dah ader yg nk sOund2 lambat.....hampeh tOl....aku bukan aper pun.still On time lagik....aku pnyer start kOl 4.45pm.......pantas dan cepat aku balas bali ape yg dia cakap.....yg menegur tu plak sebaya ayah aku kOt.....dah beruban pOn..tapi beragak2 la derrr nk sOund2 pun..pastu bOleh berlakOn plak kunun2 la..cakap kat Orang lain...aper kess cm tuh?????hellOoo...ingat kami buta??ingat kami pekak??sOry la derrrr.........lain Orang la....harapkan aku hOrmat jer sbb tua....kalu x......???????aku pantang tOl la klu nk naikkan darah aku ni......pastu aku pelik la..lau kO tk Ot..bt aper nk menyemak kat citu????pastu bt2 pandai plak.....klu kO duk diam2 kat citu aku tk kisah tp menyibuk hal Org lain tu kenapa??????????ape kesss??????aku heran la...baik la balik umah..tOlong kat umah lagik bagus.....klu aku la...lau tk Ot baik balik umah awal2.....best lagik duk umah awal2....tp ntah..lain Org lain ragam kOt.........sendirik mau ingat!!!!!

No comments:

Post a Comment