Thursday 2 February 2012

bertukar!!!!

kesinambungan dari entri tahniah...

salam..pepetang ni masih malas-malas lagik aku...kihkihkihkih...tadi pergi tengOk diaOrang shOOting kat unit TB...alahai...lawanyer mekap2 diaOrang..hihihi....nancy budak unit aku pOn terlibat same..yela dia nak situasi kat Ofis kan....sO ramai la pelakOn tambahan diperlukan....aku tengOk yg budak Opis yg pegang watak bOs tuh betOl2 kOmpiden ahhh....seyes jadi2 jerk..huhuhuhu...tapi satu jer...pelakOn dah bertukar..awal2 cakap izara Aisyah ngn fizo Omar tpi..last2 pelakOn lain..ape ntah name pelakOn tuh yg lelaki..adik2 lagi..aku kenal la tapi tak tau name..huhuhkuhkuk.....yg pOmpuan plak puteri mardiana....bergandingan ngn pOk sedara..hikhikhikhik....kecewa tahap cipan pOk sedara.....hahahah..tapi mane2 lelaki kat Opis nih suke la sebab bukan izara aisyah yg bergandingan ngn pOk sedara....lau tak berdarah wOooo...hikhikhikhik....banyak kali jugak pOk sedara cakap bimbang....tak kOmpiden.....takut..seyes ahh aku kesian gak kat pOk sedara..tapi pepepOn ni permulaan pada karier anda pOk sedara..insyaallah anda bOleh...eceh..eceh..malaysia bOleh..tetiber!!!

**puteri mardiana pOn ok jugak...laOnan dia menjadik..lagi2 dalam citer seram.santau......

No comments:

Post a Comment