Wednesday 9 May 2012

serba salah

salam....

dah  cuci mate ngn gambO artis...hahaha..skrg nk citer sal sOmething.....cenggini..sebelOm balek umah hOusemate dah cakap ader Org datang nengOk umah..ye la..sekarang nih aku punyer rOOmate dh kuar sO aku sensOrang...kene la carik Orang masuk...memula dulu2..ader sOrang budak ni..plan cantek..baeeeekkk punyer dah janji nak masOk alih2 main tarik tali ngn aku....dah..tak payah lau menyusahkan...kan???jap nak masuk umah..jap hOld dulu..jap nunggu.....malas layan..menyusahkan jerk....

petang sebelOm tuh ader sOrang plak datang nengOk umah jugak..ni budak lain...tapi mase tu aku tak ader kat umah...budak ni keje guard...siap tnyer kawan aku lagik...."kat sini ader Orang lelaki tak"mak aihhhh......dah tau umah muslimah...terpampang kat iklan aku buat carik muslimah gituk!!!tak faham2 ker...adOiiiyaaa.......pastu budak tuh blah nak kOmpem balek........tapi snyp sampai hari nih...tapi kiteorang tak mau pOn sebab shiftt...bimbang!!

alkisah plak petang semalam kebetulan aku tak ader jugak kat umah...syik kebetulan jerk kan????datang la budak nih...katenyer dari pahang.....baru datang dan bekerja kat alamanda.......tetapinyer...memang dah kOmpem nak duk umah tuh..masalhnyer tak mau byr ape2 lagik....akhr bulan baru bayar.......hurmm.......masalah..masalah...duit depOsit budak yg dah kuar kene bagik...dah la dahulukan untOk sewa dah...adussss.........bile suh byr ckit dulu pOn tak bOle..cakap tak ader duit..kesian..memang kesian....aku suh pinjam la ngn kenkawan.....budak tuh cakap kawan pOn same tak der duit sebab tngah bulan....hurm...kesian..puas memerah Otak dah...sayu pOn ader...tapi biler bincang reramai ngn bebudak umah jalan pnyelesaian pOn tercapai....kiteOrang suh masOk awal bulan 6...senang citer..byr sekaligus......tapi andaikata ader yg nak masOk umah sekarang kami bagi jerk..tapi budak tuh plak cakap jgn bagik Org lain dia nak pinjam ngn kawan dia duit...aikkkk..pelikksssssss?????????????

tapi..................ntah....tak tau nak buat ape..tunggu je la cam ner nnti.....

sekian..

No comments:

Post a Comment