Monday 7 May 2012

en Qaseh

salam...

hari ni memalas nk buat keje...makan gaji butO...hahahahah...tak de lah..keje pOn tk der sgt sO aku memain je la...lagipOn pasni fail akan bertimbun2 masOk...ha baru padan muke nak kejar siapkan fail.....

dalam aku duk santai2..memain...terjah blOG sane sini...ghupenye baru aku terperasan..e.ceh....eceh....dah lame aku tak citer atau sebutkan pasal en Qaseh...kwa kwa kwa....last aku citer sal en Qaseh pada 16 april yg lalu..mak aihh..lame tuh...ni dah masOk awal bulan 5....huhhuhuhu......tapi tak bercerita tak semestinya tak ingat....eceh.....

cenggini la....aku ngn en Qaseh lame dah tak jumpe...huuhuhu...nnti bulan ni en Qaseh cakap nak datang..yahuuuuuu!!!!kemiangan bermula...ahaksss!!!nnti leh pelOk tium ketat2!!!dah windu namenyer kan???kihkihkihkih..gatal!!!masih jauh perjalanan......

sebenarnya sesuatu akan terjadi dalam bulan ini...yg akan mengeratkan lagi hubungan aku ngn en Qaseh..eceh..eceh....insyaallah....semOga ALLAH mempermudahkan segalanya buat kami dan keluarga....amin....


No comments:

Post a Comment