Tuesday 8 May 2012

aku sakit hati

salam...

semalam aku memang bengang..bengang tahap cipan..cipan pOn tak bengang cenggitu...adOiiii...tambah plak ngn anasir2 luar..ishh...betOl mencabar....menguji tahap kesabaranku....lau tidak difikirkan memang dah perangai cenggitu...dah lamer...tapi redha je la..jenis tak makan saman nih..makan nasik!!!hahahah...abaikan hal tuh...

janji ngn aku siap 6hb lagik...tapi alih2 cakap ader nak betOlkan ckit...makk aihh......dah berbulan bru tel cakap ader nak baiki...hari yg sepatutnyer aku amik plak tuh....sabO lagik...jnji kOl 4 petang semalam....sO ayah ngn en Qaseh pOn g la kedai dia......dari arah yg bertentangan........tapi masalahnyer tak sesiap lagik....tak gam pOn lagik..makkk aihhh...masalah lagik......ayah ngn en Qaseh dah bengang tapi nk marah tuan kedai pandai plak melarikan dirik..tinggal ank ngn kerani dia jerk....aku???aku ape lagik..bile dah naik menggila geram jugak..aku kOl kedai tuh....cam2 aku bagik...tapi sian jugak sebab bkn tuan pnyer kedai....kerani dia cakap memang selalu cam tuh kedai ni....selalu Orang kOmplen....adOi...aku plak tak ader nak survey bebanyak kedai....hari tuh datang jerk terus bOoking kat situ....ye la..mase memula datang bukan main tOkey dia cakap berhabUk....ramai la tempah...supplier dah percaya la..cam2 lah......aku ngn  en Qaseh plak tak mau banyak hal terus tempah...tapi alih2 cenggini jadiknyer.....

usihhh...memang bnyk kali aku kOl kedai tuh....alih2 name mak aku plak slah print..tapi waktu tuh en Qaseh ngn ayah dah beredar dari kedai..sOOooOO?????en Qaseh la kene marah kat aku...huhuhuhuhuhu..........terpaksalah adjust sendirik...memang bebetOl sakit hati.......lau bOle nak g bakar jerk kedai tuh.....tapi apakan daya......semoga ALLAH membalas segalanya.......cian en Qaseh..tetibe!!!

tapi aku heran jugak kan...ader jugak yg mulut bnyk bunyik...kan tak pasal2 aku hentam kepala tuh baru tau....cube carik kad rege limebelassen aku nk tempah 1000 keping...yg elOk...yg santeekkkk ...yg gred A...ape cakap tak gune Otak!!!(kalau ader aku larikkk!!!!!!!!!!!hahahaah)

No comments:

Post a Comment