Friday 4 May 2012

bUrger BOb Lan

salam...

pagik jumaat yg indah dan permai..huhuhhu......

nak citer ckit nih.....semalam teringin makan burger abg bOb...huhuhuhu....burger ni la yg paling best sekali kat sini...huhuhu..sepanjang 3 tahun kat sini aku membesar ngn burger abg bOb...hahahahah..statement tak bOle blah..hhuhuhuhuu.....gerai dia kecik jer pOn....kat Presint 9...ala senang nak carik flat hijau lerrrrrr.....tapi di blOck C.....dulu2 aku mase memula tinggal kat citu duk blOck C....pastu pindah ke blOck lain plak atas sebab2 yg tak bOle dielakkan......dulu bOle dikatekan tiap2 hari jugak la makan burger abg bOb..ye lah dah dekat kan...senang....Order pOn telefOn @ sms jerk....tak pyh nk tunggu lelama.....datang2 jerk amik burger balik umah bace bismillah terus ngapppp!!!!!!alhamdulillah.....

tapi sejak duk blOck lain nih jarang la ckit..lagipOn selalu masak...dan yg penting diet la kOnOn2 tapi gedabak jugak!!ahaksss!!!tapi lau datang mengidamnya tutun jugak beli tak kire la malam pOn...huhuhuhhu...sekarang ni dah bukan abg bOb dah jual kat gerai tuh...abg Lan plak jual..tapi still rase same la...bukan aper diaOrang tak kedekut....bahan2 pOn mewah.....biase2 aku Order daging cheese burger....nyum..nyum...daging yg empuk dan tidak terlampau garing memikat hati,disulami dgn bahan2 asas sayur dan bawang....dititpkan sOs dan mayOnis yg melimpah ruah,disertakan sOs hitam yg memberahikan dan ditutup dgn sekeping cheese yg menyelerakan...adUHhh!!!tergOda!!!hahahahahahahah.......

jgn tak tau budak2 umah aku pOn suke...biase umi niza makan ayam cheese burger........ha...en Qaseh pOn suker........ala..rege pOn murah antara 2.80 hingga tak pasti plak aku...kihkihkihkih...tapi yg baise aku Order 3 hengget 40 sen.....yg penting sOdaappppp!!!


nk makan kene ader pinggan ngn sudu..hahahh..tak tau ngaper...ader Org makan rOti dulu pastu baru makan daging..ader yg makan sekaligus....aku????aku baham semua...lalalallala...


biasenyer bile bukak pembalut dia...aku mkn sOs ngn mayO yg kat tepi2 dulu..adUHHH!!!sedap weii..kekadang tuh sampai keluar2 dia punyer bebahan...


nengOk tuhh..








makan jgn membazir....jgn jadik kwn bertanduk....hahhahahahaahhaah........

ape2 pOn ramai yg cakap burger tuh sedap.....bOle la cuber...ngeeeeeeeeee~~~~


3 comments:

  1. mkn beger pon pakai sudu......... melayu mudah lupa hahahhahaha

    ReplyDelete
  2. hahhahaha...bukan lah...nk bagik sebati rase dia..lau ngap terus cam tak sopan plak..rakusss...hahhahahahahahahahaah....kn tebal tuh...

    ReplyDelete