Tuesday 8 May 2012

nasi ambeng sakit hati


salam...malam ni balik lewat ckit..berbuka pOse kat Opis...reramai best plak...hihihihi...aku,umi niza,en SS dan ida.....saje try nasi ambeng sebab hari tuh nengOk en SS makan sampai pengsan...hahahhahah.....tapi aku tak letak mee gOreng la kat dalam...takut pening macam en yuti...kihkihkihkihkihkihkih.......tapi satu jer mnykitkan hati...tOke jual tu mak aihhhh punyer la sOngO...muke kelat cam cuke....aduh!!!tak bli dah aku lain kali....pttnyer layan la custOmer bebaik...walau penat pOn...hari tuh elOk jerk mak cik sOrang tuh layan mase en SS beli nasik ambeng......terkene eden hari nih...huhuhuhuhu....alih2 ha atas muke terus aku bagik...aku cakap kekuat tk beli dah sini lau cenggini perangai..tk mesra...hahahaha....lau en Qaseh tau mati aku..kahkahkahkahkah....pepepOn biase jerk aku rase...cam makan nasik puteh ngn lauk ayam gOreng...heheheheheh.......




nasi ambeng


sambal


ikan kering


No comments:

Post a Comment