Monday 14 May 2012

gOyahnya hatiku

sedih!!!aku rasa terkilan..bukan niat aku untOk mencipta sengketa...bukan sengaja aku merencanakan...mungkin takdir yg mahukan begitu...untOk menguji sejauh mana keimanan serta ketaqwaan kita padaNYA....aku mungkin alpa dalam mensyukuri nikmat YANG ESA...tika ini kesedaran memutik...

dugaan apakah menjelma kini..saat ini..tika ini....gOyahnya hatiku segOyahnya perasaanku....kesabaranku teruji...apakah ini penghalang pada segalanya....adakah ini petanda..Ya ALLAH Ya Tuhanku.......ku bermOhOn padaMU.....kuatkan diriku..tabahkanlah hatiku...aku tau ujian dariMU tak akan melebihi kemampuanku....aku redha YA ALLAH...sesungguhNYA ENGKAU MAHA MENGETAHUI.....mengetahui apa yg terbaik buat aku..HAMBAMU........permudahkanlah segalanya..amin..:(

No comments:

Post a Comment