Friday 11 May 2012

santek tak semestinya elOk...







aku beli ni kat satu kedai tuh...tapi hampassantan..tak sedap..kate black forest puding..nampak cantek kan???cam sedap jerk.....tapi cam agar2 biase..kurang air....ader 2 bahagian...putih ngn koko...tapi yg kOkO tu tak rase sgt...aku tak habes pOn..tk kene ngn tekak..nasib tak tamak beli 2 bekas...sedap aku buat lagik...ahaksss!!!



ni beli kat rOti bOy...chicken flOsssssss.....memang superb...sedap..memaner memang aku carik benda alah nih...yg aku pernah citer kat klcc aku beli siap ader sOsej wOoo kat dalam..puas hati!!!


nengOk tu mayO...atas rOti tuh cam hirisan daging ayam kari...ala2 cam serunding gitu...tapi best...


ni sandwich tuna..umi niza punyer.....sedap katenyer!!baby lam perOt pOn kate sedap..ahaksss!!!


ni la chicken flOsss.....cam rOti kOsOng bulat...tapi dalam tuh ader mayO....serunding tuh membaluti rOti tuh..memang sedap..makan pOn puas hati...bOle la try kat rOti bOy yerk..reger dia aku tak pasti...pakai amik jerk..kihkihkihkih...walaupOn nampak tak cantek kat luar..serabai jerk...tapi best wOoo!!

1 comment: