Thursday 3 May 2012

kecundang jua...

salam..selamat pagi....

update cecepat..sesambil makan nasik lemak...semalam MC sebab kesihatan tak mengizinkan.....seawal 6 pagik en Qaseh telefOn cakap dah sampai kuantan...alhamdulillah.....tetibe aku bangun terasa berpinar...rumah cam berpusing2......satu badan dah berpeluh2......tapi aku gagahkan jugak bangun....mandi pOn tak tau la basah ke tak...huhuhu...bimbang tersadung dalam bilik air buat malu jerk...dah mandi ala kadar siap2 pakai baju nk g keje..gagahkan jugak nih....waktu sOlat nak rukuk ngn sujud cam ader batu besar hempap kat kepala..dah berpinar2......tawakal je la......sesudah tu aku terpaksa baring tak bOle bukak mata......Ya Allah apekah  ini????terasa kejadian seperti dahulu sewaktu ngn roOmate aku.....alih2 gagahkan jugak msg kat fifi gebus debus....cakap tak keje....fifi gebus debus la yg temankan aku ke klinik kat bawah.....lau aku pengsan agaknye dapat tak fifi pikOl aku...hahaha..berat gedabak nih.....kat klinik dOc cek ape bagai kene la caj 40 hengget...mahal wehh....tapi tk pe lah....janji sihat.....tapi tetap terasa sakit dan pening.....sedih!!!!seharian hanye berbaring jerkk....



ubat 2 jenis jerk bagik pOn..


dapat la mc sehari..


gagahkan jugak masak bubur nak makan ubat...nti kan gastrik plak...alah ngn painkiller....dah sakit kan makanan pOn cam sakit jerk...tk sedap!!...huhuhuhu..lau en Qaseh ader bOle ngengada mintak kfc ker..mc d ker..pizza ker....ahaksss!!


susu ibu baik untOk kesihatan

dah 4 bulan tahan diri dari makan sebarang ubat..tapi alih2 kecundang jua...bukan main membebel lagik en Qaseh...huhuhhuuh......

## sedih......sOb..sOb..lau kat kampOng sakit2 dekat ngn mak ayah..sini sakit sensOrang..sib baek ader kenkawan......uuwaaaaaaaaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment