Tuesday 15 May 2012

salam..

pepetang nih cite2 skit..nak update salam makan ahh....hahahaha...petang2 lapar la plak..hikhikhik..nak dijadikan cerita..satu malam tuh...aku ngn umi niza kirim burger abg bOb lan ..cam biase la kan...daging cheese untOk aku dan ayam cheese untOk umi niza...miah a.k.a yg tukang beli plak dOuble daging..ambOi...hahahahaah....makan sakan kami...hahahahah

tapi yg sedissssnyer....ble plak burger tertukar..hakhakhakhak....tapi elOk jer ditulis A.C untok ayam cheese...tapi kat dalamnyer burger daging cheese...hahahahah...burger aku dah tertukar ngn umi niza...dah makan ckit baru sedar..sedar pOn bile part nak cungkil daging..awat aku tengOk daging burger aku puteh????kihkihkihkih...ghupenyer daging ayam....umi plak dapat daging lembu...hahhahaha....tapi telan je la...aku plak g dapur gOreng daging senang......tambah dalam tuh...lau daging ayam nih untOk burger kureng ckit...hahahah...jadi la burger ayam daging.. selamat masOk lam perOt aku..wakakaka!!!


dOuble burger cik miah




tu aku punyer!!hahahah


No comments:

Post a Comment