Monday 30 April 2012

aku bengang!!!!

salam..

adOi..pepagik dah buat aku bengang tahap gaban..huhuhuu...dah buat muke timbul kedut2 seribu..pakai nOrefal pOn tak jalan cenggini..adOiyaaaa!!!tetiber pepagik en Qaseh cOl tapi gune nO tel satu lagik......pelik jugak aku...en Qaseh bgtau bil telefOn dia mencecah 3 ratus hengget....pasal tuh la tak bOle cOl Out...mak!!!!!!!banyak tuh...bOle buat beli kFc jamu satu family........aku pOn hangin la satu badan....marah2..bising2.....dah tuh memang tindakan nOrmal kan...ngeh..ngeh..ngeh......tapi cian plak ngn en Qaseh...ahhhhHHHhhh!!!sape suh degil.....hurm...aku pOn cOl la 1111 sesibOk menanya asal jadik cenggitu....SAH!!!!!bukan sah akad nikah tapi sah memang sebab terbukak line internet..........adOi.......ntah..tak tau nak cakap ape lagik...biase bil paling byk pOn pakai dua line mencecah seratus lebih jerk..ni bil sampai 4 ratus ape kessss??????aku memang ngah marah tahap gaban nih jadik baik en Qaseh jejauh dulu....kan tak pasal2 perang dunia meletussss!!!!!!!



## dgn sedih en Qaseh cakap dia byr semua bil..tapi masalahnyer membazir betOl baik duit tuh buat beli hantran aku........adOiii.....bengang!!!

No comments:

Post a Comment