Friday 13 April 2012

kesayangan cik da!!!

tetiber teringat si bulat damia..hikhikhikhik..ngah buat ape la bulat nih...lau depan2 dia panggil bulat mau mengamOk..tak pOn dia akan bandingkan dia ngn adik aku yg ketiga bongsu..mak alang...padahal 22 bulat.lalalala...nur alya damia cucu sulung dalam family aku..sO bnyk la keistimewaan...tumpuan lebih pada dia lah....mesra ngn panggilan kakak..lau aku geram sgt aku panggil mek hitam..hahahahhahaah.....

kekadang  tengok perangai ader iras2 aku..baik hati rajin..hahahahahaha......hurm....meh aku nak citer ckit pasal anak sedara aku sOrang nih....dah 5 tahun lebih pOn....biase la lau dah dia sOrang jer mestilah atOk nenek mak2 sedara lebihkan..syg gegiler kan??kan???perangai dia bOleh tahan..kuat merajOk ngn cepat sgt hangin...hikhikhik..cam aku plak..Opsss!!!suke bermekap....lau brg mekap mama dia tak tahan lame... habis!!!lau tengOk mama dia pakai lipstik sanggup amik kat bibir mama dia ngn jari pastu terus calit kat bibir dia...begitu ekstremnyer...hahahahha...memang lau datang umah aku kalau tengOk sape2 ngah mekap mesti kakak tengOk jer..cam sayu jerk...mak2 sedara yg kaki buli ni buat tak layan jer..memasing bg isyarat mata..hikhikhikhik..pastu bila panggil  "kakak,meh nak mekap"...cecepat jer datang..pastu ralit la duk pejam mata..muncung mulot..hikhikhik...memang dari kecik lagi cenggitu....lau kite cakap cepat nak mekap nih...terus datang baring dekat..kite nih pOn amik la celak..bedak.....tak pOn main2 jer cam mekap kat muka..terus terdiam..tak gerak ckit pOn...hikhikhik...sukenyer ngn mekap kakak nih...ape2pOn kiteOrang syg kamO!!!!kekadang keadaan yg mmbuatkan kite dingin tapi pepepOn kami syg kamO ketat!!!dah ader adik nih lau nak beli ape2 kene same..lau tak merajOk..lau adik dapat baju warna pink..dia pOn kene warna pink gak...hari tuh aku silap beli lain2...adOi...merajOk jugak..biler janji nak g jenjalan naik mOtO terus suke...hihihihi....

ni mase tecikkk2 ag..aku pOn bebudak ag..asal bergambO berkerut2 muke..hahahah




ni mase kat umah nenek..nengOk mate kakak..pink!!!!


seksi la tu kOnOn..hihikhik..


mase ni lah lau tak silap aku kakak pukul mak long dia ngn raket nih...hbes semua Org dia nak pukOl..huhuhhuu


dari tecccikkkk2 ag suke sengeh2...


merenung mase depan..eceh..eceh..




pipi dia yg buat aku geram..


tanda parut di kedua2 mata tak hilang..tk pe la kakak nanti mekap tebal sikit tang mate tuh..huhuhuh


gambar terbaru....masam cam cuke muke..hikhikhik...


hari tuh mase mandi pantai kakak takut Ombak..melekat dia kt kaki aku..hadOoiiii..berat weh nak dukung dia...21 kilO tuh..tercirit aku cenggini...wakakakaaka!!!tapi lau tengOk kakak makan berselera..lagi2 pandai amik hati...kekadang " sedap wan masOk...sedapnyer.....nak tambah lagik lah".....sampai dOk ter pOn suh kawal pemakanan kakak.....semOga kakak menjadi anak yg sOlehah dan sihat sejahtera...amin.....

No comments:

Post a Comment