Sunday 22 April 2012

kursus di IPN SABAK BERNAM

salam..akhirnya selepas hmpir 3 tahun aku sampai lagik kat IPN nih..untOk berkursus selama 4 hari....huhuhuhu..dlu kursus induksi..ni kursus tahunan..ala kne cukOpkan 7 hari setahun..biasela tuh...dah namenyer keje gOment kan..huhuhuhu...tp jgn ingat sal nk cukOpkan 7 hari jerk..kene pk sal ilmu yg diperOlehi...eceh..eceh..hahahha..cam baik jerk!!!

aku,puan jeehans dan ida salah seOrang Opismate aku...kami bertiga bertOlak dalam kOl 2 petang...sambil2  singgah situ..singgah sini..cam2  jugak kami beli..ala brg2 makanan ckit..buat stOk...huhuhu...dalam kOl 5 lebih kiteOrang sampai..kebetulan pas tuh rakan2 yg lain menyusul ngn bas..huhuu..tk knl pOn..hikhikhik....aku ngn puan satu bilik kat bawah..ida plak bilik kat aras satu..sebab kami bertiga jadik sOrang kene partner ngn Org laen...memula tnyer kOt2 ader bilik bertiga tpi tak der..terpaksa la.....pas check in kami kuar jalan2 carik makan....g makan mee udang...first time makan mee udang..3 tahun lepas aku datang sini tk merasa pOn..huhuhuhu....dah knyang terus balik IPN...kemas2 brg surf internet update ckit...huhuhuhu........sOk kelas bermula..........




semua kelengkapan ada..selesa lah...ni peti ais kOsOng jerk...alih2 biler dah sumbat brg2 jadik gini.....
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
 

lau ikOtkan hati nak penOhkan jerk peti tuh..hahhaha..padahal duk 4 hari jer pOn..huhuhuhu..
 

buat stOk!!!!huhuhuhu..

mate pon dah ngantOk..sOk start kelas...tata...tidOOooooo....zzZZZZZZZZzzzzzz....

No comments:

Post a Comment