Thursday 19 April 2012

sedihnyer saye......sOb...sOb..sebb..sebb...

salam...fuhh!!penat..dari MOF jalan kaki ke AG...g ngantOr surat pertukaran...pepagik tadi puan jeehans dapat kOl dari AG..puan dapat tukar..alahai...tahniah..rezki...tukar ke perlis..tk pe lah puan..janji dapat tukar..dekat skit ngn en sOami..lagipOn tk lame lagik dah nak bersalin kan???tapi sye rase sedihhhhhhhhh...huuhhuhu..memula yan merangkap rOOmate aku pindah rumah semalam..pagik ni puan plak dapat tukar..dan mungkin last bulan ni..bulan depan puan dah tak der..huhuh...nnti tinggal aku sensOrang kat umah sewa..alahai...sedih wOoooooOo.....zuera ida a.k.a Opismate aku suh sabar je la..dia adakan..ala..kat Opis Ok lagik..kat umah la...sedih wOoo..tk der kawan nak ngumpat..ngutuk...aiseh...yg penting tk der dah kwan sekepala bab nak jadik sasau..hahahhahaha.......nnti tk der dh kwan nk g beli rOti bebanyak makan..beli burger abang bOb....lau aku burger daging cheese puan burger ayam cheese....kekadang ape aku beli dia beli..ape dia beli aku beli..bab2 makan lah.....hahhahahahaha...tapi tk pe lah..jnji kamO di sisi en sOami dan sentiasa gumbira selalu........

1 comment:

  1. thanksss...saya pon sedih...tp ne tukar gak...dalam tu hepy...mcm2 rasa...nt tak de kwn la....

    ReplyDelete