Friday 27 April 2012

jenjalan pas kursus

salam...pagi jumaat yg indah..mudah mudahan segala kerja untOk hari ini terlaksana dengan sempurna..insyaallah.....

semalam sampai umah hmpir kOl 6..huhuhuhu.....bertOlak kOl 11.30 pagi dari IPN....dalam perjalanan balik dari sane cam2 tempat kiteOrang singgah..best!!Ida yg expert bab2 jalan dan umi yg spOrting walaupOn membOyOt..huhuhuhu....Org cakap lau nak g memana g ngn yg satu kepala nih bagus....huhuhuhu.....sO kiteOrang singgah kat sungai besar...sakan membOrOng.....memasing berhabis hampir seratus hengget...aku ngan beli bunga bagai untOk buat hantaran.....dah penat membeli belah bertOlak pulang...sesambil tuh carik2 kedai makan........

kebetulan dalam perjalanan pulang tuh ader gerai2 kecil jual buah buahan dan jagung manis..hummm..nyum..nyum..apelagik...aku, ida dan umi beli...hahhaha.....ape yg nampak kat depan mate cam semua nak beli...huhuhu..bab kate umi..bagik seribu kat kiteOrang sekejap jer habis...hebat kan???ngeh..ngeh..ngeh....dah beli jagung tuh manis la plak..dia letak susu manis....memulas perOt..hikhikhikhik..pas teruskan perjalanan seketika kene berhenti carik nasik..memasing perOt dan menyanyi lagu kerOncOng.....ida masuk kat kuala selangOr bebetOl kat tempat aku kursus BTN dulu..huuhuh..dekat ngn taman malawati....memula nak carik KFC @ MCD jer..senang kan??alih2 jumpe kedai makan pantaitimur tak silap aku.....memacam lauk pauk ader...sO berenti makan situ je la.....

umi makan nasik gOreng ikan masin ngn tOm Yam......aku plak nasik puteh,lala @ remis aku tak pasti ngn ikan cencaru cicah asam..tambah kerabu mangga tapi tk sedap sgt..masam....ida plak lala @ remis ngn ikan aye.....adOiii...sedapnyer..best2..mase memula aku tengOk ida  amik lala @ remis tuh cam bnyk jer...aku ikOt jugak..tapi tetakut lah...nnti tak pasal2 caj mahal...hahahahahah.....aku dah cakap kat ida nnti mesti kene caj 15 hengget bOle ida gelak cakap lau kene 15 hengget kite saman..kah333...lawak!!!alih2 biler akak tuh bagik bil aku punyer caj 8 hengget sekali ngn fresh Orange..ambOi..murahnyer..berbalOi2..lau tau amik byk lagik..kihkihkihkihkih......

kenyang!!!makanan pOn best....teruskan perjalanan...dalam kOl 5.30 kOt sampai putrajaya.....time kasih ida...time kasih umi..time kasih BKD...selamat sampai...nnti kite pergi lagik yerk...ngeeeeee~~~~

1 comment: