Friday 20 April 2012

macam2 ragam

salam...tadik buat satu penyiasatan..eceh..eceh...cenggini la citernyer...kwan aku adik dia ader kwan dari luar negara..jerman gitu..kelassssss kO nek jah!!!pastu punyer la baik hati kwn dia nih ngantOr barang2 kat adik kwan aku ni...best kan dapt kwan baik cenggitu..kwan baik aku tk pernah pOn nak bgik barang cenggitu..(tp still baik hati) mhal2 Oitt...barangan LV...perfume..ipad...cincin bagai lah...sejuk hati dapat kwan cenggitu...hihihi...tapi yg jadik masalahnyer barang tu tak sampai malaysia lagik..tersadai kat dubai..ala....cian plak...tapi lau nak dpatkan brang2 tuh kene bayO ringgit malaysia dua ribu tujuh ratus (RM 2700)...mak aihhh..melOmpat nek jah!!mahal tuh..awat kite plak kene bayO dah dia yg ngantO kan??kan??aiseh...

nak dijadikan citer aku pOn berlakOn la..nelefOn nO yg dibagik tuh...aku nak tOlOng kawan..cian plak dgn kekusutan dia..lau adik aku dah lame aku sepak jer lau degil2 cam tuh...hahahhahaha.......tapi kan yg kelakOnyer bOleh pOmpuan cina yg angkat kOl aku tuh tak puas hati ngn aku..dia kate nape aku menyibuk2 nak tau...hihihihi...aku kelentONg  la yg aku akak budak yg dia nak tipu tuh...hahahahahah.......cam2 la aku aju sOklan...tergagap2 jugak nak menjawab....biler aku tnyer lau tak mau amik barang tuh cam ner..pOmpuan cina tuh cakap nnti  adik aku kene caj...eh..eh..sesuka mak nenek dia jerk...aku bidas la balik nape plak...tapi cam2  jawapan la dia  bagik....bile aku tnyer rate dia cakap tk tau kene tnyer bOs..adOI....nak menipu lagik tuh...uishhh dasar manusia penipu!!!cam2 dia kelentOng aku..cakap rate tak same la tengOk harga brg...aku kelentOng aku selalu dapat brg dari luar negara tapi tk perlu byr pOn..elOk lah..same2 kelentOng..kihkihkihkih.....plak tuh suh byr gune ATM...ape lah..tk masOk di akal langsung...alih2 aku tnyer Opis kat maner terus dia mati2 tak mau bagik aku datang....agaknyer dah bengang aku asyik tnyer alamat Opis dan cakap nak datang terus dia cakap tk der mase nak layan aku....terus dia letak...kahkahkahakah..tau takut!!!!hahah..ape lah..nak menipu pOn agak2 la weiii...lupe aku nak cakap yg aku dari IPD..hahahahah...biler aku telefOn sekali lagik langsung tk berangkat...hahahah.......

sO pengajarannya janganlah mudah percaya ngn tawaran2 hebat sedangkan benda tuh bukan bebetOl jer..sekadar nak menipu..lau ikOtkan bOle je g repOrt pOlis kes cam nih...uishhh...selisih la menda2 cam ni......

No comments:

Post a Comment