Wednesday 4 April 2012

berbalOIkah????

salam..

camat pagik..hari ni masak mee gOreng basah..nyum..nyum...suke bile adik2 makan bertambah..nikmatnyer bile masak sendirik..eceh..eceh..ye la..bOle letak segala bagai kat dalam mee tuh..lau kat kedai ape jer ader...paling kurang pOn ader la cebisan ayam..tk pOn fishcake..regenyer plak..mak aihhh..melampau2....bagus aku kan??tk cepat pOkai suami...hikhikhikhikhik...citer sal makan rege mahal nih...hurm...semalam mkn nasik ayam zaa..kirenyer tersOhOr la kat cini...memang best gilerlah..aku siap amik 2 pinggan ayam..hahahha...mkn 3 Org semua sekali baru 18 hengget....memang berbalOi2..tapi aku nk citer alkisahnyer....hari tuh sebelOm balik kampOng aku ngn puan jeehans pergi la jenjalan kat pasar tani....biaselah beli brg2 ckit buat balik kampOng....pastu beli makan malam....tak tau nk beli aper...dah melilau2..alih2 beli nasik kerabu lah..puan jeehans tk nk beli nasik kerabu kat tempat budak kuku panjang sO aku ajak beli kat kedai pak cik kOpe....tu gelaran en SS bagik..hikhikhikhik..jahat!!!oHH jahatnya kamO!!eh..eh..melalut plak....nk dijadikan ceriter kami beli lah nasik kerabu...amik lauk sOlOk,telur masin ngn ikan celOp tepOng....pastu tnyer la baper untOk 2 bungkOs...18 hengget....whatttttt???????mak aih..terkejut nek jah..sek baek tak pengsan....mahalnyer...aku ngn puan jeehans terdiam...pastu terus balik tk jadik dh nk beli ape2 lagik..hikhikhik..kami bukan berkira..tapi byr lebih untOk benda yg berbalOi kami tk kisah..ni agak2la..memang mahal lah...

balik umah sesiap makan same2....ikan tu dah la keras...tepung pOn liat..adOi...menangis makan wa cakap sama lu..hikhikhikhikhik...lau beli kfc pOn sedap ag..ape la..buat mahal2 lau sedap Ok jugak..ni mahal je lebih tapi sedapnyer kureng..nmpk gayanyer kene sentiasa bwk bekal la cenggini....lebih bersih dan terjamin....hati pOn tak sakit....huuhuhuuuhhu.......
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

ni aku pnyer sebab aku tngOk p.cik tuh patahkan ikan aku...tengok ikan aku tertOnggeng tuh....euishhh!!


8 hengget ni tau tak?????ikan tu tepOng dia mak aihhh..nek jah tk bOle mkn kOt..tercabOt gigi pelesu nnti..hikhikhikhik....

tata!!

2 comments: