Monday 30 April 2012

AL SINNI lagikk..ngeeee~~~

salam....

alkisahnyer bermula begini..eceh..eceh..huhuhu....aku kebOsanan sekarang nih sO nak update ckit citer sal kejadian hari jumaat yg lepas....hurm...waktu tuh kiteOrang baru masOk keje selepas 4 hari berkursus di IPN...sO plannyer jumaat malam kiteOrang nk g makan kat AL SINNI lagik..kali ni plan reramai...dalam 7 Orang.....aku,umi niza,ida dan suami,en SS dan Amoya Sanyuk dan adik en SS....merangkap hOusemate aku....dari awal agik dah plan....sebelOm g kursus lagik...kebetOlan en SS pOn kursus jugak kat camerOn...sejuk gitu..kelasss kO tOk wan..hahahahhahaah.....nek jah pOn tak sampai lagik sane...huhuhuhu...

dari awal lagik kOl en SS tak dapat2...msg pOn tak berbalas...uishhh....en SS ni nak kene betOl lah.....alih2 masOk vOice mail jerk....ini bOle mendatangkan amarah...AMARAH!!!cam lagu datO ct ngn kris jer..hahhahaha.....alih2 petang tuh kOmpem tak jadik pergi sebab en SS tak dapat dihubungi...hmmm.......hOusemate en SS pOn tak mau pergi..malu katenye!!!tapi aku rase bukan malu tapi takut peningggggg!!!!ye la tiap Org ader kelemahan memasing kan...ala mengaku je lah..hikhikhikhik.....

nak dijadikan citer dah nak balik keje pOn... kami plan2 balik dan jadikan jugak plan tuh..walaupOn tanpa en SS disisi..eceh..eceh...kami berempat jer pergi...aku, umi niza, ida dan suami...aku segan jugak ngn suami ida tapi buat biase2 jerk..ye la mau nak melantak bebanyak..segan wOooo...tapi suami ida spOrting jerk...tak bnyk cakap pOn...cakap pOn bisik2 jerk ngn ida...jadik tak la aku ngan umi niza segan sgt..huhuhuhuhu....

dalam kOl 9 lebih kOt kami sampai saner...adOi ramai la plak Orang...tapi tak per..sebab dah biase kan..jadik tak la kekOk sgt...ambOi makanan pOn bnyk..siap pekerja dia tambah2 lagik....udang pOn besar2...nyum..nyum...sedap!!!ida pOn berselera makan udang...lau ade ketam ida cakap lagik best.....sedap..kenyang...bertambah jugak mangkOk kuali ( stOve) kami tuh...huhuhuu....memang penuh la makanan dalam mangkOk kuali tuh......tepi2 tempat bbQ pOn penuh..best!!!rugi en SS tak der....sabtu tuh en SS telefOn mintak maaf...alahai demam ghupenyer..tak pe sye maafkan kamO..lain kali kite plan bebetOl pergi plak...ahaksss!!!!nnti2 la uplOad gambO dalam telefOn..huhuhuhuh....


No comments:

Post a Comment