Friday 13 April 2012

saya tunggu kamO!!!

salam..

pepagik en Qaseh dah msg...nak pujuk la tuh..hurm...msg jer???sekurangnye belikan lah cOklat ker???ayam kfc ker??mc donalds ker??hikhikhikhik..demand tOl...ala tak mau pOn..aku bOle beli sendirik ahhh!!!!en Qaseh datang petang ni...bas kOl 6.30 petang..hurm..semOga selamat dalam perjalanan yerk!!!sebenarnya tak rancang pOn nak datang hari ni...plannya minggu depan..tapi minggu depan aku akan berkursus di sabak bernam selama 4 hari..hari ahad nak kene pergi sana sO lau en Qaseh datang minggu depan rugi la tak dapat jumpe lame....tu katenyer la.....

cadangnyer esOk nak g beli barang2 lagik kat nilai...untuk kesekiankalinya aku ke sana..huhuhuhu...tengOk la apa nak beli dan buat list pOn...saya tunggu kamO!!!



p/s : susahnya dalam hubungan lau hadirnya org luar..campur tangan org luar bisa meretakkan hubungan.....mOOD:menyampah!!!!

No comments:

Post a Comment